onsdag den 17. august 2011

Bitte; Organizieren!

Wow, jeg har godt nok været dårlig til at vedligeholde mit bloggeri over ferien, men jeg har haft uendeligt meget at se til her i august. Først havde farmor fødselsdag, så min svigerfar. En uge efter blev jeg 24, og skulle også fejres. Min veninde blev 28 tre dage efter. Da jeg var færdig med festlighederne blev selvsamme venindes ex-mand indlagt med en hjerneblødning. Det tog energi at bakke op om hende, men det skal til!
Ind imellem alt dette er jeg startet på arbejde igen og skal indhente det forsømte. Det gælder også veninder jeg ikke har fået set over sommeren. 
- Og så har man brug for en pause... og orden omkring sig. Og det sniger sig ind på mig når jeg er allermest travl. Orden i de underligste ting. 

Det startede egentligt fredeligt nok med at jeg købte en kæmpe kurv til tæpper og puder, fordi jeg 'var så meget ovre min "bløde" periode'...

... Jeg begyndte at sætte post-it's i mine kogebøger og magasiner, så jeg hurtigt ville kunne finde det jeg lige ledte efter.

Det udartede sig dog...

Og der kom styr på mine reoler.

Ligeledes kom der orden i husstandens papirer og de blev sat i mapper.

Bare min mani hører op, så jeg ikke bliver helt væk i huskelister og ordenssans. Men så er der også styr på tropperne når seminariet starter igen d. 25.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du om dette indlæg?