onsdag den 17. august 2011

Alt godt til solskinsvejr

Ville lige give et peak af min nye Marc Jacobs, købt i San Francisco, og dens værdige sommerindhold til de der skulle være interesserede;)

Lidt lækkert må en kvinde have i sin taske, når kalenderen siger juni/juli/august

Hårkur fra USA med kokos-duft, en af mine absolut ynglingsdufte om sommeren. Når først den blander sig med solvarme opstår der magi i min manke...

Lancaster; solbrun hud til kvinden der arbejder i sin sommerferie, men ikke vil gå på kompromis med sommergløden. Denne her er ret fed, men det er godt for mig, der har ekstrem tør hud på benene.

Yderligere: Mit røde lakpenalhus fra Pico, min kærestes Ipad i bog-omslag, mine laksefarvede solbriller fra H&M,  'The girl with the dragon tattoo', af Steig Larsson, en stråhat, Chanel-lak: Mimosa og Intermezzo, ring fra Banana Republic med en aquamarin-sten i, Aloe vera på tube til solskoldninger og masser af glitrende magasiner...
- Nu er det bare vejret der mangler!

2 kommentarer:

  1. Ejj, hvor er det nogle fede billeder du har på din blog! Bruger du spejlrefleks? Og fed blog...
    /Agnes

    SvarSlet
  2. Tusinde tak skal du have, Agnes. Jeg har haft lidt svært ved at komme igang igen efter ferien, men jeg håber da du vil kigge forbi en anden gang. Billederne er taget med spejlreflekskamera og manipuleret lidt;)
    Mvh. Cæcilie

    SvarSlet

Hvad synes du om dette indlæg?