torsdag den 18. august 2011

At aftale over evne

Jeg er rigtig god til at shoppe rundt i min kalender i hovedet. Jeg kan lave mange aftaler og lægge dem samme dag, således at de stadig er til at nå uden at få stress... NOT! Det er rigtigt at jeg ofte har en meget presset kalender, men det er bestemt ikke altid hverken bevidst eller bekvemt. Det kommer sig nok af min livsfilosofi, der altid er: man fortryder altid kun det man ikke nåede. 
F.eks. har jeg arbejdet hver dag i denne uge, samtidigt med at jeg har passet venindeaftaler ind både før og efter, og nogle gange imellem.
Det er blevet til meget kaffe, vin og middage, hygge og catching up. Men også søvnunderskud, dobbeltbookinger og stress. Det hjælper ikke på mine sengetider at tv3+ for tiden sender Batman-kavalkade. Til gengæld har jeg en evne til at holde weekenderne fri, så min dejlige kæreste også når at se mig lidt. 

I aften står den på (surprise) venindebesøg og biograftur, hvor vi skal ind og se Midnight in Paris. 

Herefter trænger jeg vidst til en form for socializing-ferie...


Can I haz Nap-time?

2 kommentarer:

Hvad synes du om dette indlæg?